kolmapäev, 19. oktoober 2011

Strickverbot!

Kole lugu. Kätega on häda. Esiti tegi häda vasak käsi (nii kõrgel, et peaaegu nagu õlas istus valu) ja siis parem käsi (esmalt randmest veidi kõrgem osa ja siis käelaba ise).Vasaku käe puhul kahtlustasin vaikselt kudumist. Üritasin asendit muuta, tööd teisiti hoida, kätt toetada. Ja oliiviõliga katsusin regulaarselt määrida. Sellest regulaarsusest esialgu asja ei saanud, hiljem küll, ja siis oli häda paari päevaga läinud.

Parema käe puhul kahtlustan kõike. Esmajoones muidugi pidevat arvutihiire kasutamist tööl, aga oma roll on ehk ka kudumisel, sest nii ei saa käsi ka õhtul kodus puhata.Oliiviõliga määrin regulaarselt. Randmepiirkonna valu kadus ühe ööga (Au oliiviõlile!), käelaba teeb veel tänagi muret.

Ma pole nüüd juba kolm päeva kudunud. Ma nii kibelen. Olen siin üritanud õmblemisest st. kahe paari pükste lühendamisest lohutust saada, aga see on vaid asendustegevus. Tahan kududa!
__________
21.10. - Käed korras! Ma koon! Elagu oliiviõli!

***

Ich habe Schmerzen. Zuerst im linken Arm, oben, fast am Schulter. Und dann in der rechten Arm, etwas höher als am Handgelenk und danach auch an der Handfläche. Bei den Schmerzen am linken Arm habe ich leise das Stricken verdächtigt. Habe versuch die Arbeit anders zu halten, den Arm zu stützen. Und ich habe versucht den Arm regelmäßig mit Olivenöl zu schmieren. Und als dann nach ca einer Woche noch keine Besserung kam, habe ich aus REGELMÄßIG wirklich REGELMÄßIG gemacht und dann hat es geholfen.

Bei der rechten Arm habe ich vor allem die Arbeit am Computer im Verdacht aber ein wenig auch das Stricken. 8 Stunden am Tag die Maus zu bewegen und am Abend zu stricken ist wohl zu viel. Diesmal habe ich aber sofort zum Olivenöl gegriffen und das Handgelenk war mit 24 Stunden wieder fit. In der Handfläche ist immer noch der Wurm drin.

Ich habe seit 3 Tagen nicht mehr gestrickt. Was für eine Qual! Habe versucht mich mit Nähen Hose kürzen abzulenken. - Ist nur ein schwacher Trost. ICH WILL STRICKEN!
_____
21.10. - Meine Hände sind wieder OK! Ich stricke wieder! Es lebe Olivenöl!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar