esmaspäev, 4. veebruar 2013

Kaks kampsunit!

Paistab tõesti, et pärast härra Knitterfrei kampsuni lõpetamist on mind tabanud suurusehullustus. Koon nimelt hetkel kahte kampsunit korraga. Varem pelgasin nii suuri projekte ja nüüd siis kaks korraga!

Neist esimese jaoks oli mul lõng (Dropsi Verdi) juba sada aastat (juulist 2011) olemas. Novembris oli kord selline auk projektide vahel, et üks asi oli just valmis saanud ja teisi käsilolevaid ei tahtnud nähagi (nagu näiteks härra Knitterfrei kampsunit). Nii sai siis varude kahandamise eesmärgil selle kampsiga pihta hakatud. Iseenesest kiire kudumine, sest lõng võetakse kolmekordselt ja vardaks number 8!!! Aga no selliste luuavartega ei ole kudumistempo vähemasti minu puhul suurem asi, nii et väga kähku ta ikkagi valmis ei saa.


Muster on pärit Dropsi varamutest. Olen endale juba ammu sellist suurt sooja kampsunit tahtnud, millesse end külmadel talveõhtutel kerra tõmmata. Nüüd küll otsustasin, et teen juhendist veidi lühema, aga soe saab ta igal juhul. Esitükk on valmis. Tagatükist umbes pool.

Teisena koon samuti Dropsi lõngast. Seekord siis tollest peenikesest militaarrohelisest Alpacast. Alustatud sai täiesti uskumatul põhjusel. Nimelt sain eelmisel nädalal töö juures iga päev 8 tundi istutud ja "õpipoisse" juhendatud. No ja kuna ma muidu kogu aeg tunnen vajadust arvutihiir oma kätte krabada, sest "õpipoisid" on alguses nii saamatud, on mul vaja oma käsi tegevuses hoida. Seega oli vaja kudumistööd, mis suurt kontsentratsiooni ei nõua. Too suur kampsun sobiks iseenesest hästi, aga no, kes neid hiiglaslikke lõngakerasid tööle kaasa viitsib vedada. Ja kuna mul polnud vähimatki isu hetkel pooleli olevat sokki edasi kududa (kuidagi ei saa hetkel kannast üle), siis oli midagi muud vaja. Militaarrohelise kampsiku kavand oli peas juba valmis, niisiis panin selle varrastele. Veider mõelda, et mu vähe-kontsentratsiooni-nõudvaks-projektiks on KAMPSUN! Tegelikult ühe korra juba veidi harutasin, aga mitte sellepärast, et poleks tähele pannud, mida teen, vaid sellepärast, et mõte oli lõpuni läbi mõtlemata.


Alustan taas kord kapuutsist, sellele peaks järgnema ülalt alla kootud raglaan ja V-kaelus. Lahe on see, et vardad on number 3. Täielik vastand teisele kampsunile ja hea vaheldus. Huvitav, kaua läheb, kuni valmis saan.

1 kommentaar:

  1. Tõelisel käsitöösõbral on alati kõik vardad töös - ja neid juba jätkub! Mulle see roheline ikka väga meeldib... ootan ja vaatan;)

    VastaKustuta