esmaspäev, 21. oktoober 2013

Kui ma oleksin... ehk inspiratsioon sügisest

Olin just kaks nädalat Eesti sügist nautimas. Ühel päeval sai soo peal käidud ja sealsed värvid panid mind õhkama:
Oleksin ma ometi kududisainer! Siis kujundaksin sügisese kudumite kollektsiooni just neid värve kasutades.
Tegin siis hulga pilte, soovimaks seda hetke-emotsiooni siin blogis jäävustada. Kuna ma olen üsna laisk blogija, oleks see postitus ehk tegematagi jäänud, aga täna nägin, et Ilukudujale on loodus sarnaselt mõjunud. Sügise mitmekesisusele omaselt tuleks minu kollektsioon hoopis teises värvigammas. Panen siis oma impressioonid ka kähku siia üles.
























3 kommentaari:

  1. Aitäh, et sohu kaasa kutsusid. Ilusad pildid ;)

    VastaKustuta
  2. Küpsus, soojus, lahkumine ja uue elutsükli algus - need kõik on kätketud Su piltidesse. Imeline loodus ja imetore, et oled osanud näha, hetke püüda ning meilegi näidata!

    VastaKustuta
  3. Väga kaunid hetked! Ja sa oled piisavalt kogenud, et neist disain kokku panna. Mina jään igatahes ootama!

    VastaKustuta