kolmapäev, 3. september 2014

Kuidas edasi?

Peale Vectoriga juhtunut olin nii heidutatud, et ei söandanud järgmiseks plaanitud omaloomingulise palmikutega kampsuniga alustada. Kudusin paari sokke, sest olin hiljuti hirmodavalt soetanud kaks tokki kahvatukollast Zitroni sokilõnga.
Esmalt alustasin Inlay'de kudumist, aga pärast jupikest sai selgeks, et see muster ei valmista mulle kohe üldse mitte naudingut.

Vahetasin siis mustrit. Liab oli uus valik. Muutsin kudumise suuda st. alustasin varbast ja kudusin. Appi kui peen see lõng on! Kudusin vardaga nr. 2 ja kudusin tugevalt, aga ikkagi võiks minu arvates tihedam kude olla. Peenemaid vardaid ka ei tahtnud võtta. Niigi oli aeganõudev see silmuste keerutamine.

Eile sain valmis:


No ja nüüd ma ka ei saa palmikulist kampsunit kuduma hakata, sest mul on sellest punumisest kõrini!
Mis sokkidesse puutub, siis edaspidi koon vaid väga lihtsaid mudeleid. Kõige rohkem kaks palmikut soki kohta või siis ainult parempidine kude ja värvitriibud. No kohe nii vaevaliselt tulid mul need Liabid.

No ja kuidas nüüd edasi minna? Palmikutega kampsun jääb tulevikku.
Vahepeal tulid mu lemmikpoodi uued värvid müüki, Tellisin omajagu.
Plaanis on tumehall Still Light. Lõngaks Fairalpaka Fingering.

ja veinipunane lihtne kampsun (taas fingering)
ja teine tumehall väikese veinipunase mustriga lihtne kampsun (sellesse lähevad kahe eelneva projekti jäägid)

ja natuur-pruun Hitch Fairalpaka DKst

Kõige suurem isu oleks Hitchiga alustada. Sokikudumisega võrreldes mõnusalt jäme lõng ja varras. Kiire eduelamus. Hea lihtne kehaosa. Ja seniks kuni varrukate juurde jõuan, peaks mustrikudumise isu ka tagasi olema. 
Aga Still Ligth'i oleks mul tõenäolislt varem vaja... 
Aga käsi nii igatseb selle kobeda ja kopsaka DK järele... Hmmm...

Kuna kudumine on siiski hobi ja nauding, siis ma arvan, et ma ignoreerin vajalikkust ja alustan kõige suuremat naudingut lubavaga. :)

12 kommentaari:

  1. Toredad palmikulised sokid!
    Kudujärjekord on muljetavaldav. Alusta ikka sellest, mille järele näpud kõige rohkem sügelevad.

    VastaKustuta
  2. Ma alati arvan, et kõigil on sellised kudujärjekorrad, aga siis loen vahel sellest, kuidas mõned kudujad vajuvad pärast projekti valmimist nn. "kuduauku" ja juba ette muretsevad, kuidas sealt välja tulla ja otsivad siis pikalt uut projekti... Mul ajab üks idee teist taga ja mitte ei jõua kõiki kootud. Aga ma olen vist nii "noor" kuduja veel, et pole lihtsalt jõudnud sellisesse staadiumi, kus uue objekti leidmiseks aega läehb.

    VastaKustuta
  3. ... aga need sokid ... need sokid on ju imeilusad! Tee nüüd endale üks pikkkkkkk pai, sest hoolimata vaevast silmuste keerutamisel ei läinud Sa kergema vastupanu teed ja tegid kudumistöö kenasti lõpuni valmis!

    VastaKustuta
  4. Need peened palmikud on ju vapustavalt ilusad!
    Ja palun ära kirjuta, kuidas see peene vardaga palmikukeerutamine sind vaevas, sest mul praegu 2 mm vardad ja palmikukeerudega sokid alustatud, muidu ma juba ette muretsen, et millal need sokid valmis saavad :D ning kas üldse valmis saavad.
    Kudujärjekord ja plaanid on sul imelised taas, nii mõnigi neist on mul ka plaanis, aga aega kahjuks ei müüda kusagil.
    Koo ikka seda, mille järele hing kõige enam ihkab ;)

    VastaKustuta
  5. Need on tõesti pikka paid väärt sokid! Ilus tulemus.

    VastaKustuta
  6. Oh, te olete nii armsad! Mul oli täna töö juures kole mitme-tule-ehele-jäämise päev ja teie paid ja kiitus kuluvad kohe niiiiii marjaks ära! Aitäh!!!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. St. muidugi "mitme-tule-vahele-jäämise-päev"
      Mu klaviatuur sööb tähti ;)

      Kustuta
  7. Nüüd tuleb hoopiski too lihtne veinipunane kampsun, sest täna tuli suur tahtmine too punane lõng varrastele lüüa. Esimest korda kasutan Amy Herzogi Custom Fit-mustrirehkendust: http://customfit.makewearlove.com/ Põnev!

    VastaKustuta
  8. On jah ilusad sokid ja veel koogel-moogeli karva! Ma olen alati imestanud, et see on ju vaat et haapsalu salli mõõtu lõng ja pole siiani söendanud ette võtta ...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Koogel-moogeli-karva! :) Ah, kui õige nimetus sellele värvile!

      Kui netis sokimustreid vaadata, siis on see just see kõige levinuma jämedusega sokilõng. Aga mulle meeldib 6-kordne ikka rohkem. Head toekad ja soojad sokid saavad.

      Kustuta
  9. Die gelben Socken sind wundervoll! Tolles Muster! Viele Grüße, Zuzsa

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Danke! Liab ist tatsächlich ein wundervolles Muster, fand ich allerdings echt anstrengend zu stricken. Ich habe gerade eine Keine-Zöpfe-Phase. ;)

      Kustuta