laupäev, 17. mai 2014

Edenemisest

Kui nii mõnigi blogija on läinud taas kooli omandama mõnd ahvatlevalt põnevat käsitöölist eriala, siis mina asusin sel kevadel hoopiski oma siinseid 7(!) aastat tagasi pooleli jäänud ülikooliõpinguid lõpetamata (kuidas küll aeg lendab!).
Arvasin juba ette, et tuleb üsna väsitav semester, sest tööl käin ju edasi (40 tundi nädalas), aga et ta nii väsitavaks kujuneb, seda ei arvanud. Mul olid siin nüüd vahepeal kaks sellist nädalat, kus maavillast kampsunit kättegi ei saanud võtta. Täna hommikul lihtsalt viskasin kõik muu peast ja kudusin teise varruka lõpuni.
Siin väike spoiler (kärmelt peeglist pildistatud ja seega viletsa kvaliteediga):


Täitsa paljutõotav näeb välja. Nüüd jäävad teha veel vaid kapuuts ja esiliistud. Rumal lugu on, et alles kudumise käigus jõudis mulle pärale, et tahan kampsunile ette lukku (ehkki ma tõotan iga kord lukku ette õmmeldes, et see on viimane kord), plaanitud esiliistud sobivad aga vaid nööpide jaoks. No võiks ju ka pikkusesse kootavad liistud teha ja need siis külge õmmelda, aga kui oleks kohe plaanid õigesti teinud, oleks see vaev ära jäänud. Lihtsalt oleks esitükid veidi laiemad teinud ja servad luku jaoks sobivad kudunud. Oleks, oleks, oleks...

Aga pole hullu, selleks ajaks kui ma oma vähese kudumisaja juures kapuutsi valmis saan, on mul ehk juba mingi hea mõte tulnud, kuidas see probleem lahendada.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar