teisipäev, 13. september 2016

Miks ma nii vähe koon ja kirjutan

Kui ma eile vannitoas ühe pisikese body kakast serva enne selle masinasse pistmist käsitsi eelküürisin, jõudis kuus päeva tagasi toimunud sündmus mulle taas kord ühe tükikese jagu rohkem pärale: ma olen ema!

Ja mida arvab sellest pisike ise ema kõhul magades?

Usaldagem käemärke rohkem, kui näoilmet

7 kommentaari:

  1. Oi, kui tore uudis! Palju õnne! Kas nüüd hakkab beebikudumeid tulema ;)

    VastaKustuta
  2. Palju-palju õnne ja rõõmsat kooskasvamist!

    VastaKustuta
  3. Parimad soovid pisitillukesele ja loomulikult kõigile asjaosalistele!
    Kõige tähtsamat - tervist - teile kõigile!

    VastaKustuta
  4. Pisikese body kakane serv on tegelikult kõigekõige ägedam asi, mis maailmas juhtuda võib, tühja sest kudumisest. Palju palju õnne!!!!

    VastaKustuta
  5. Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

    VastaKustuta