kolmapäev, 20. juuli 2011

Ein Traum in Grau (Hall unistus)

Ma tegin oma kõige imelisema lõngaostu. Kui ma selle ostu tegin, siis ma seda veel ei teadnud. 

Ich habe einen wundervollen Kauf getätigt. Und als ich dabei war, wusste ich nicht einmal, wie wundervoll der Kauf ist.

Siin ma juba imelisest hinnast kirjutasin. Täna muutus see hind veel imelisemaks, sest kui midagi nii hea hinna eest saab, siis on ju arvata, et kvaliteedi suhtes tuleb teha järeleandmisi, aga kus sa sellega. Täna tuli selline pakk:


Über den wundervollen Preis hatte ich ja hier schon geschrieben. Heute als das Paket kam, wurde dieser Preis noch wundervoller, da man bei so einem Schnäppchen ja mit Qualitätsminderung rechnen muss, dies aber bei dieser Lieferung absolut nicht stimmte. Die Bilder sprechen für sich.

Olin meeldivalt ülatunud.
Ja kui selle avasin, siis ahhetasin.


Milline vorm, milline sisu!
Was für eine Form, was für ein Inhalt!


Kohe ei raatsigi kampsuniga alustada. Kahju sellist imelist kooslust hävitada. No aga esialgu on mul ju asju pooleli ja pakilisemaid ootamas, nii et mõnda aega saan käia selle karbi sisu niisama imetlemas ja katsumas.


Ich finde, es ist fast schon schade dieses schöne Set auseinanderzunehmen um zu stricken. Zum Glück habe ich gerade dringendere Projekte vor mir, so dass ich diesen Traum in Grau noch eine Weile bewundern kann.


_______
Gekauft bei www.haekelmode.com
Ich kann die Seite nur wärmstens empfehlen.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar