laupäev, 16. juuli 2011

Verdi tuli

Ahjaa, ma polegi kirja pannud, et tellisime ühe töökaaslasega koos Dropsi lõnga. Täna saime kätte.
Mõistatus: Kas alloleval pildil on väike sidrun või suur lõngakera?


Ich habe ja gar nicht festgehalten, dass wir - eine Kollegin und ich - Wolle bei Drops bestellen. Heute kam die Lieferung. Daher auch das Bilderrätsel: Ist es eine sehr kleine Zitrone oder ein riesiger Knäuel?

Die Wolle hat zwar für mein Geschmack einen zu hohen Kunstfaser-Anteil, sie sieht aber so toll aus, dass ich diesmal eine Ausnahme mache. Sicherheitshalber gehe ich mit dem Pullover dann nicht ans Lagerfeuer. ;)

See lõng on küll minu maitse järgi liialt sünteetiline, aga ta lihtsalt näeb nii lahe välja, et ma pidin ta saama. Hoian tulevikus siis igaks juhuks selle kampsuniga laagrituledest eemale. ;)

Verdi

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar