pühapäev, 15. juuni 2014

Luku-lugu 2

Ma ikka veel jahvatan sellest lukust.
Kuna soonikkoes liist oli eile päris valmis, otsustasin ta maha kududa ja vaadata, kuidas hoidma hakkab. (Harutada jõuab alati.) Kudusin silmused maha, hoidis üsna normaalselt. Pistsin kampsi masinasse (külm villaprogramm, kamps padjapüüri sees), tuli välja ja hoidis veel paremini. Nüüd kuivab rõdul. Toppisin lukku sinna hõlmade vahele, et paremat ettekujutust saada. Selline ta välja saaks olema nagu vasakul pildil. (Liistude ümber asetsevat mitte täie tõena võtta: Kamps on hetkel kuivades pahempidi, sellepärast näib muster imelik.) 

- Muide, nüüd peale pesu on seis selline, et vaja läheks 55-sentimeetrist lukku. Ma ju tellisin hullu peaga 60-sentimeetrise. Lasta nüüd neil viiel liigsel sentimeetril kapuutsi servas joosta või vahetada lukk ikka ümber? -
No ja  ma nüüd siis nuputan, et kas jätta nii nagu vasakul pildil või teha hoopis kahekordne serv nagu paremal pildil proovilapil. No kohe tublisti ilusam ja puhtam on see parempoolne lahendus. Aga samas äkki on selline paks serv ühe osaliste pitsmustritega kampsuni jaoks ehk sobimatu... Ja lisatöö ja vaev oleks ka... Aga samas seda me ju ei pelga... Eriti kui ikka nii ilus puhas serv saab kahekordsega... Ja luku peidaks ka peaaegu ära...

Ma arvan, et ma ikka saadan selle luku tagasi ja vahetan ta lühema vastu, sest siis ma ei kipu teda kannatamatult ette õmblema ja saan rahulikult lõplikku lahendust seedida.

Ideed ja arvamused on ikka veel oodatud.

2 kommentaari:

  1. Mina kahjuks mingit nõu anda ei oska.
    Mulle küll meeldivad lukuga riideesemed (ka nt kodukitlid), ja nooremana (loe: kõhnem olles) olid need mu vaieldamatud lemmikud, aga ise neid esemetele külge õmmelda mulle sugugi ei meeldinud. Nüüdki meeldivad lukud rohkem kui nööbid, aga ... no paksu inimese puhul peaks vist eelistama hoopis nö üle pea selga veditavaid esemeid - nii lukud kui ka nööpkinnitused näevad välja üsna "mitteilusad" :(
    Kõige tähtsam on minu jaoks luku puhul see, et ta kenasti "jookseks" ja oleks välistatud võimalus, et mingi niit, lõng või rõivaosa leiaks võimaluse end luku hammaste vahele sättida.
    Milline serv ilusam jääb, seda tuleb Sul ikkagi ise otsustada - kampsunit kannad ju Sina ja lähedalt näed seda ka Sina ise! :)
    Igatahes on kampsuni valmiskudumise 10 plusspunkti juba käes!

    VastaKustuta