teisipäev, 12. juuli 2011

Earth Stripes Wrap ja lõnga kokkuahnitsemine

Avastasin sel nädalavahetusel Ravelrys sellise imelise kudumi nagu seda on Earth Stripes Wrap. Nii lahe. Tahan ka. Aga kui arvestada seda, kui palju siinmail Rowani "Kid Silk Haze'i" eest tahetakse (ca 13 EUR/25 g), siis läheks see võrratu pleed mulle originaalina maksma võrratud 14*13=182 eurot! Oeh!

Aga no on ju alternatiive, nagu eelmises postituses kirjeldatud sai. Alul üritasin originaali värve Dropsi ja Austermanni toodetega asendada, aga lõpuks otsustasin, et mul on hetkel pakilisemaid projekte, las see siis ole üks "tulevikus teen"-projekt. Hakkan siis selle tarbeks üksikuid tokke kokku ostma. Selliseid jääke saab ju aeg ajalt soodushinnaga, nii et salli üldmaksumus tuleb siis tunduvalt odavam.

Mu haekelmode.com tellimus jaotati kahte ossa, sest Austermanni "Kid Silk" on hetkel laost otsas. Seega saan saadetise teisele osale veel uusi kaupu lisada, ilma, et ekstra saatekulu tekiks. Neil oligi seal just ONline "Fidelity" jäägid soodsalt ära anda ja ma panin siis pruunile ja lillale käpa peale - 3.95 tokk! Algus on tehtud.

Ja siis ma pean veel pajatama, et hiljuti sattus mul üks sõrmkinnas muu pesuga masinasse ja tuli vildituna välja. Ma polnud varem viltimise põhitõdesid üldse uurinud ja imestasin aga, mis see seebi viltimine on (sellest pole mul tänaseni aimu), aga nüüd hoidsin käes vildist kinnast. Kindast pole kahju, sest too oli juba enne masinasse minekut lootusetult katki. Aga viltimispisik on saadud. No ja nüüd ma siis tahan kohe ühe koti kududa ja selle ää viltida. No ja kuna niikuinii tellimine käsil, siis tellisin kohe viltimislõnga kah. Esimese korra jaoks spetsiaalset. Noh, et ikka igal juhul õnnestuks. Hind ka jälle soodne: 1.50 tokist. Margiks Schachenmayr nomotta "Wash+Filz-it! fine"


Täna sain siis saadetise esimese osa kätte. Ja suur oli mu üllatus, kui avastasin, et eile lõuna paiku telefonitsi juurdetellitud kaup oli ka juba pakis. Milline kiirus!

Viltimislõng osutus oodatust jämedamaks, aga ega mul samas erilist ettekujutust ka ei olnud. ONline "Kid Silk on tokiti/värviti väga erineva kvaliteediga. Pruun on väga ilus karvane ja pehme. Lillal tokil on karvasus palju tagasihoidlikum ning lõng on justkui halvasti värvitud: valge kumab läbi. Aga üksikute triipudena suures sallis ei tohiks see väga hull olla.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar