kolmapäev, 13. aprill 2016

Ka käsitöö!


Sõbranna organiseeris pühapäeval üllatusena ühe oma perekonnatuttava mulle hennamaalingut tegema. Istusime pargis, nautisime päikest ja head-paremat ning too neidis muudkui maalis. Ilus sai.

Pilt on tehtud kolm päeva hiljem, nii et üsna hästi püsib peal. Aga ma pole nõusid sest saati pesnud ka või midagi muud intensiivset teinud. :)

Siin blogis on nii vaikne, sest mul on kudumispaus. Isu kadus kusagile. Aga küll ta tagasi tuleb. Nädal tagasi isegi printisin juba ühe juhendi välja ja liigutasin lõnga ühest kohast teise.
Aga igasugu praktilist õmblustööd olen teinud. Sokke nõelunud (ma ei tee seda muidu peaaegu kunagi) ja pükse paiganud või lühemaks teinud. Hetkel õmblen elutuppa uusi kardinaid. Ja kaks paari pükse ning üks kleit veel ootavad kohendamist. Nii et käsitööd teen (ei mingit käed rüpes istumist!), aga ette ei ole näidata muud kui uhked käed. ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar