teisipäev, 5. märts 2013

In love

Eile ma armusin. Esimesest pilgust.

Foto: Coats GmbH

Kuduja tunneb kudujat ja saab kohe aru, et juttu on vestist, mitte meesisikust selle sees. (Panin eile härra Knittefrei ka selle testi ette ja selgus, et ka mittekudujana tunneb ta mind piisavalt.)

No ja igatahes ma nüüd tean, mis issi minult suvel sünnipäevaks saab. Lõngaks on hetkeseisuga plaanitud Drops Alpaca (originaal on ka 100-protsendilisest alpakast, aga veidi paksemast: Schachenmayr Nomotta Alpaka). Värvi suhtes on otsus langetamata. Vaja õeraasuga nõu pidada.

Muster on pärit ühest Weltbild'i mustrikollektsioneerimisvärgist "Die ganze Welt des Strickens", mille üks mu töökaaslane tellinud on. Disaineri nime pole paraku nimetatud. No arvatavasti on see vest pärit mingist vanemast Schachenmayr Nomotta poolt välja antud ajakirjast. Vanemast, sest seda alpakat nad enam ei tooda.

No imeilus minu arust!

3 kommentaari:

  1. Kui ma oleks tubli kuduja, armuksin samuti.. ja ilmselt ka esimesest pilgust. Praegusel juhul siis kulus üks hetk rohkem (kuni sai endale selgitatud, et armuda võib ka ise kududa oskamata).
    ... ja ilmselt saab siis varsti vesise suuga üht väga ilusat vesti imetleda. Varsti jah - kaugel see suvi siis enam on ! :)

    VastaKustuta
  2. Ah, looda sa! :)
    Juba kolmandat korda alustasin uuesti. Kogu aeg selgub, et liiga lai tuleb. (Ma kuidagi uskusin juhendit rohkem kui oma proovilappi.) Viimasel korral harutasin koguni 10 cm (ja ma koon ringselt, st. ma harutasin palju.) Aga kui lai kampsun v6in lahe olla, siis lai vest mitte eriti, seega tuleb harutada.
    Meenutan siis ikka seda kuldset ütlemist, et kes kududa tahab, peab ka harutada tahtma. Ja täitsa ilma ohkimata harutan. ;)

    VastaKustuta