pühapäev, 3. märts 2013

Kindad valmis!

Ja tulemusega väga rahul. Imeline lõng, suurepärased värvid, hea õpetus, mõnus kudumine. Paras jagu juhendi järgimist ja paras jagu vabadust. Nii mõnusad ja pehmed said. (Ma koon nüüd kindaid ainult 100-protsendilisest alpakast!)

Õpetust mainides pidasin silmas Kristi Jõeste "Kirjatud teekonda". Need on minu teised selle raamatu järgi kootud sõrmikud ja mulle istub tema juhend väga hästi.  
No, aga oleks siis ainult juhend. Ei, kogu inspiratsioon tuli sellest raamatust. Randme  keskosa on näiteks kootud leheküljel 40 asuvate Kihnu kinnaste järgi.


Selline nägi siis välja "toorik".

Aga kas siis sellest vähe! See raamat ajendas mind kudumile mustrit tikkima!

Kaalusin siis ühte ja teist kujundust ja kuna mu kujutlusvõime on vahel veidi kehvake, siis mängisin eri versioonid PAINT.NETiga läbi:


Otsustasin siis mööda väikest sõrme jooksva rombirea kasuks. Inspiratsiooniks "Kindad Tõstamaa roositud kinnaste ainetel" (lk. 20).
Lõpptulemus sai selline:




Loodetavasti meeldivad emmele ka!

6 kommentaari:

  1. Mulle igatahes meeldivad küll kohe üliväga ! Nii värvid kui ka mustrid on nii ilusasti valitud, et juba niisuguste sõrmikute nägeminegi on täielik nauding !

    VastaKustuta
  2. Imekaunid kindad! Esimesel pilgul tundus lausa helmestega tikitud olevat.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh!
      Mul endal tuleb neid kindaid vaadates miskipärast piparkoogi-isu peale. ;)

      Kustuta
  3. Väga ilusad! Mulle väga meeldib nii värv kui tikand. Randmel tunduvad ,jah, pärlid olevat. :)

    VastaKustuta