reede, 8. märts 2013

No ei saa teisiti

Nüüd hakkab jälle õigustusi sadama, sest lugu on nii, et ma JÄLLE tellisin lõnga! Nagu eelmises postituses pajatatud, olen ma värskelt armunud. Esialgu oli küll plaan, kududa issi sünnipäevakingitus Drops Alpakast, aga vahepeal jõudis mulle ikka pärale, et too on selle vesti jaoks liiga peen. Kaalusin siis Wolle Rödeli Baby Alpakat, millest ema sõrmikud kudusin, aga ei jõudnud veel kaua kaaluda, kui poolkogemata ideaalsele lõngale sattusin.


Tegemist on uue netipoega Fairalpaka. Trusted shopsi hinne on hetkel 4.96. Lõnga ennast kiidavad juba paljud ostu sooritanud ja teiste hulgas ka disainer ja blogija Tina Hees, kellele muidu alpaka üldse ei meeldi. Ainus negatiivne asi on tingimus, et tellida saab vaid 300 grammi kaupa, st. X korda 300g.

No mis sa hing oskad öelda, kui kilo Baby Alpaka eest küsitakse 59.80 €, see teeb 50 g hinnaks 2.99 €, mis on odavam kui Dropsi Alpaka! No ja kuna 10. märtsini on Tina Heesi blogi lugejatele veel 10%-ne allahindlus ka, siis ma päris ainult issi vestilõngaga (helehall) ei piirdunud. Musta tellisin ka. Piinlik-piinlik, et ma jälle oma lõngaostukeelu vastu eksisin, aga ma ikka lohutan ennast, et see on vähemalt tore produktiivne rahakulutamine. Kui ma näiteks suitsu teeks ja ühes kuus sama summa tubaka eest välja käiksin, alles siis oleksid asjalood kehvad. Praegu on kõik hästi. Niikaua kuni koitõrje toimib.
(Appi! Kas see kõlas nüüd nagu sõltlase eneseõigustus?)

2 kommentaari:

  1. Hihhii... sõltlase eneseõigustus jah ! Nii ongi ja eks see ole selle sõltuvushaigusega kaasnev nähe !
    Igatahes ... mõnusat lõnganaudingut !

    VastaKustuta
  2. Ma ütleks, et pigem eluterve suhtumine :D
    Suitsuga rikuksid nii enda kui teiste tervist, kuid lõngast valmistatud soojust ja armastust täis esemetega pikendan nii enda kui teiste eluiga.

    Koitõrjesse tuleb tõsiselt suhtuda, ma oma hirmuks nägin üht ringi lendamas - järelikult on kuskil juba pahatööd tehtud....

    VastaKustuta